Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Kérünk, amennyiben vásárolsz, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

Amennyiben webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan kérdésed merülne fel, a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésedre.

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

1. Bevezetés

Aki a www.cseppke.hu webáruházban (továbbiakban Webáruház) regisztrációval, vagy anélkül böngészik (a továbbiakban: Felhasználó), köteles a jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek (a továbbiakban: Általános Feltételek) vonatkozó rendelkezései szerint eljárni.

A Webáruházban az a Felhasználó vásárolhat, aki megadja a vásárláshoz szükséges információkat és elfogadja a jelen Általános Feltételeket (a továbbiakban: Vevő).

A Webáruházban történő megrendelés elküldésével és annak visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Vevő és a Cseppke-divat Bt. (a továbbiakban: Eladó) között, amely külön nem kerül írásba foglalásra és iktatásra.

2. Eladó adatai

Név: Cseppke-divat Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság / Cseppke-divat Bt.
Székhelye: 1027 Budapest, Horvát utca 28-36. 3. ép. fsz. 2/a
Képviselője: Giret Fruzsina
Telefonszáma: +36 70 246 3701 (Ügyfélszolgálat: hétfő-szerda-péntek, 10:00-16.00-ig)
Elektronikus cím: giretfruzsi [kukac] gmail [pont] com
Cégjegyzékszáma: 01-06-787813
Cégbejegyzés dátuma: 2014. március 21.
Bankszámlaszáma: OTP Bank, 11703044-20002011
Statisztikai számjele: 24919098-4791-117-01.
Adószáma: 24919098-2-41
Illetékes cégbíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Bejegyzés száma: 01-06-787813
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-74218/2014.

Az Eladó által üzemeltetett Webáruház elérhetősége: www.cseppke.hu
Webáruház email címe: info [kukac] cseppke [pont] hu
A Webáruház weboldalának tárhelyszolgáltatója: Tárhely.eu Szolgáltató Kft (székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4., telefon: +36 1 789 2 789)

Az Eladót, mint kereskedelmi tevékenységet végzőt a Budapest II. kerület Önkormányzat 
jegyzője tartja nyilván.

 

3. Webáruház termékei

Baba- és gyermekruházat, mesekönyvek és kapcsolódó szolgáltatások.

A termékek részletes leírása az adott árucikk információs oldalán található meg, így többek között az ár, anyagösszetétel, anyagkezelési útmutató, terméktulajdonságok, szín- és mintainformációk (szöveges és képi formában). Az Eladó mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak minél hitelesebb feltüntetése érdekében, különösen, hogy a színek minél inkább megfeleljenek a valóságnak. Adott esetben a látható színek eltérhetnek a valóságtól, mivel azok nagymértékben függnek a Vevő által használt monitortól, illetve annak beállításától, így az Eladó az ebből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállal.

3.1 A termékek ára

A termék vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, mely forintban értendő. A termék ára nem tartalmazza a szállítás költségét. Eladó külön csomagolási díjat nem számít fel. A szállítási költségek a Vevőt terhelik, és a számlázáskor a kiválasztott termékek kiegészítendő többletköltségeként szerepelnek.

Az Eladó az árváltoztatást jogát fenntartja azzal, hogy egy adott rendelés esetében az az ár az irányadó, amely a rendelés pillanatában a Webáruházban szerepel, és amelyet a Vevő által elküldött rendelés tartalmaz.

4. Regisztráció és hírlevél feliratkozás

A Webáruház választéka regisztráció és bejelentkezés nélkül is böngészhető. A vásárlás során lehetőség nyílik vásárlói fiók létrehozására, amely a későbbi visszatérésekkor a rendelések nyomonkövetését teszi lehetővé. A Felhasználó a regisztrációval elfogadja a Webáruház Adatvédelmi szabályait. Bejelentkezni a regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval lehet a „Bejelentkezés” linkre kattintva, melyen keresztül a Vásárló a felhasználói fiókját látja. A Felhasználó a „Saját adataim” linkre kattintva tudja módosítani személyes adatait, jelszavát, számlázási és szállítási címét, valamint itt láthatja a korábbi megrendeléseit. A folyamatban lévő rendelések összefoglalóját a „Kosár” felületen nézheti meg.

A regisztrációnál a kötelezőként megjelölt adatok hiányos kitöltése esetén az Eladó a regisztrációt nem fogadja el. Az Eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

A regisztrációnál önkéntesen megadható adatok azt a célt szolgálják, hogy később az Eladó a megadott információk alapján személyre szabottan tudja a Felhasználót tájékoztatni a kínálatról és akciókról, amennyiben feliratkozik hírlevélre.

A hírlevélre történő feliratkozás teljesen önkéntes és ingyenes. Feliratkozni az “Elérhetőségeink”, a „Kapcsolat”, valamint az „Ajándék/Kifestők” és „Ajándék/Babaöltöztetési 1×1”menüpontok alatt „Feliratkozom” vagy „Feliratkozom és letöltöm” gomb megnyomásával lehet, mellyel egyidejűleg a Felhasználó elfogadja a Webáruház adatvédelmi szabályait. Leiratkozás a felhasználói fiókon keresztül vagy a hírlevél láblécében található „Leiratkozom a hírlevélről” link megnyomásával lehetséges.

5. A rendelés menete

5.1 Vásárlás megkezdése

A vásárlást elegendő az első termék kiválasztásával, a termék képe alatti „Kosárba” gomb megnyomásával elkezdeni.

5.2 A termékek kiválasztása

Először a Vevő kiválasztja a számára megfelelő terméket, majd kiválasztja annak méretét és az ahhoz tartozó kívánt darabszámot, majd a “Kosárba” ikonra kattint.

Más termékek, vagy ugyanannak a terméknek más darabszámban vagy méretben történő megvásárlása esetén, vissza lehet lépni a termékekhez, ahol a fentiek szerint a kosárba helyezhetőek az egyéb megvásárolni kívánt termékek.

5.3 A kiválasztott termékek áttekintése

A kívánt termékek kiválasztása után a honlapon a „Kosár megtekintése” ikonra kattintva ellenőrizhetőek a kiválasztott termékek és azok mennyisége. A kosár tartalma a listában szereplő darabszámokat jelző mező +- gombjainak megnyomásával változtatható.

A változásokat a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával kell véglegesíteni.

5.4 A kiszállítási mód és a kiszállítási cím megadása

A Vevő a következő szállítási módok közül választhat:

  • MPL Futárszolgálat

  • Posta Pont, Csomagautomata, MOL Pont

  • Személyes átvétel

Személyes átvétel választása esetén a termékek átvétele előre egyeztetett időpontban történik a vevő által választott átadóponton. Átvételre csak az után van lehetőség, ha a Cseppke webáruház emailben visszaigazolta, hogy a termékek átvehetők. 

A személyes átadás határideje:

  • a III. került Bécsi úton akár már a megrendelést követően, ahogy értesítettünk róla emailben.

  • a III. kerület Ágoston utcában a termék elkészültét (ha készleten van, akkor a megrendelést) követő 3 munkanap 

  • és a XVII. kerület Ásvány utcában szintén a termék elkészültét (ha készleten van, akkor a megrendelést) követő 3-5 munkanap.

Ezekre a határidőkre azért van szükség, hogy a webáruház át tudja szállítani a megrendelt termékeket az egyes átadópontokra.

Mivel a személyes átadás nem irodában, hanem munkatársaink otthonában zajlik, ezért limitált időpontokban tudjuk átadni a termékeket. Kérjük, csak abban az esetben válasszon személyes átvételt, ha megfelelnek Önöknek az alábbi időpontok.

1. A III. kerület Bécsi úton kizárólag

  • szerdán 16 és 18 óra között, illetve

  • pénteken 9 és 12 óra között

2. A III. kerület Ágoston utcában kizárólag

  • hétfőn 9 és 12 között, valamint

  • csütörtökön 17:30 és 19 óra között, egy előre egyeztetett időpontban.

3. A XVII. kerület, Ásvány utcában kizárólag

  • szerdán 17 és 19 óra, illetve

  • csütörtök 9 és 14 óra között, egy előre egyeztetett időpontban.

Személyes átvétel menete:

1. Megrendelés

2. Gyártás (ha szükséges).

3. Megrendelés összeállítása csomagba.

4. Időpontegyeztetés (a webáruház kezdeményezi levélben).

A megrendelt termék(ek) átvételi pontra szállítását követően Eladó azonnal felveszi a kapcsolatot a Vevővel időpontegyeztetés végett. Amennyiben a Vevő nem válaszol megkeresésére, minimum még egy alkalommal próbát tesz az időpontegyeztetésre. Amennyiben az első időpontegyeztető levél elküldésétől számított 10 munkanapon belül a Vevő nem reagál a megkeresésekre, Eladó figyelmeztető levelet küld neki, majd 20 munkanap elteltével törli a megrendelést a rendszerből.

5. Személyes átvétel.

A Webáruházban történő vásárláskor csak magyarországi szállítási és számlázási cím adható meg.

A  rendszer az első vásárláskor megadott kiszállítási címet adja meg alapértelmezettként. Amennyiben a Vevő ettől eltérő címre szeretné kérni a kiszállítást (például ajándékként), akkor itt meg tudja adni a kívánt címet. A számlát módosított szállítási cím esetén is a csomaggal/levéllel együtt küldjük. A kiszállításra vonatkozó részletes szabályok és a vállalt határidők a 8. pontban találhatók.

5.5 A fizetési mód megadása

A Vevő a következő fizetési módok közül választhat:

  • Közvetlen banki átutalás

  • Utánvét

  • Bankkártyás fizetés

  • Készpénzes fizetés (kizárólag személyes átvétel esetén)

5.5.1 Közvetlen banki utalás

Ennek során a megrendelt termék(ek) ellenértékét, illetve szállítási költségét a Vevő az Eladó által megadott számlaszámra előzetes utalással egyenlíti ki. Eladó ebben az esetben akkor fogadja el a megrendelést, ha az adott összeg a számlájára megérkezett. Az utalás sikerességéről Eladó külön nem tájékoztatja Vevőt. Ha a visszaigazoláson megadott összeg 10 munkanapon belül nem érkezik meg Eladó bankszámlájára, úgy az értesíti a Vevőt az utalás hiányáról. Ha ennek ellenére nem történik befizetés, úgy a rendelés beérkezésétől számított 20 munkanap elteltével az Eladó törli a megrendelést a rendszerből.

A megrendelés megjegyzés rovatába Vevő köteles feltüntetni a visszaigazoláson szereplő, véletlenszerűen egymás mellé rendelt betűkből álló rendelésazonosítót. Az ennek hiányából fakadó károkért Eladó felelősséget nem vállal.

A Vevő hibájából át nem vett és visszaküldött csomagok/levelek esetén a visszaszállítás díját az Eladó a Vevőre terheli. Az Eladó a csomagot/levelet kizárólag a visszaszállítási díj és az ismételt kiszállítás ellenértékének előre történő kifizetése esetén küldi el újra.

5.5.2 Utánvét

Rendeléskor a vevő választhatja azt is, hogy utánvéttel fizet.  Ebben az esetben átvételkor, készpénzben kell kiegyenlítenie az áru/áruk értékét a futárnak, illetve a választott átvételi ponton. Az utánvétes fizetésnek plusz költsége van, melynek összege: 300 Ft. Amennyiben az utánvétes küldemény  "Címzett nem kereste" megjegyzéssel visszaérkezik hozzánk, az ezt követő megrendeléseknél az utánvétes szállítási lehetőséget nem áll módunkban a vásárló részére biztosítani.

5.5.3 Bankkártyás fizetés

Rendelés leadása után közvetlenül a Vevő átirányításra kerül a Borgun oldalára, ahol bankkártyája segítségével azonnal rendezheti a vásárlás és szállítási költségek összegét.

5.5.4 Készpénzes fizetés

Kizárólag személyes átvétel esetén van lehetőség átvételkor kifizetni a megrendelt termék(ek) árát munkatársunknak. Ebben az esetben szállítási díj nem kerül felszámításra.

5.6 A megrendelő adatainak megadása

Vevő a megrendelésnek ezen fázisában köteles megadni személyes, vagy cégadatait. Vevő ezzel a fázissal véglegesíti megrendelését és ha úgy rendelkezik, regisztrációját is. A megrendelés adatainak összesítése után még lehetőség van az adatok áttekintésére, ellenőrzésére illetve szükség esetén módosítására. Amennyiben mindent rendben talál, ezután a Vevő a „Rendelés” gombra kattintva küldheti el megrendelését (és ha létrehoz felhasználói fiókot, akkor regisztrációját is), feltéve, hogy az „Általános Szerződéses és Felhasználási Feltételeket” átolvasva rendelés előtt kipipálja a négyzetet, hogy azokat maradéktalanul elfogadja. A rendszer a megrendelést addig nem tekinti érvényesnek, amíg ez meg nem történik.

Ezután megjelenik egy újabb oldal, ahol a Vevő visszajelzést kap arról, hogy sikeresen elküldte a megrendelést, illetve ha a rendszer hibát talált a kitöltésben, akkor erre figyelmeztet, és lehetőséged ad a hiba kijavítására.

5.7 A megrendelés visszaigazolása

A sikeres rendelés elküldése után legfeljebb 24 órán belül Vevő automatikus visszaigazolást kap az általa előzetesen, a regisztráció során megadott email címre. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt tételeket, a bruttó fizetendő összeget a kiszállítási díjjal együtt, valamint a rendelési azonosítót.
Az Eladó által kínált várható szállítási idő a megrendeléstől számított 10 munkanap.
Vevő fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendeléseket részben vagy egészben visszautasítsa.

6. A megrendelés lemondása

A megrendelés lemondható a megrendelés elküldését követő munkanap 11 óráig e-mailben, az info [kukac] cseppke [pont] hu címen. Banki átutalás esetén a kifizetett összeget az Eladó visszautalja.

A megrendelés elküldését követő munkanap 11 óra után érkező, lemondásra irányuló kéréseket az Eladónak nem áll módjában teljesíteni, és a megrendelt termékek mindenképpen kiszállításra kerülnek. Ez esetben a 9. pont szerint a Vevő elállhat a szerződéstől vagy termékcserét kezdeményezhet az átvételt követő 14 naptári napon belül.

7. Kedvezmények / Akciós termékek

Az Eladó saját hatáskörében adhat kedvezményeket a különböző termékekre, illetve a Vevőnek.

Akciós termékek esetén az akció a megadott határidőig és/vagy a készlet erejéig tart. Az akciós árak megjelölése külön kiemeléssel történik (eredeti ár áthúzása mellett).

Az Eladó bizonyos termékek együttvásárlása, vagy adott vásárlási érték elérése esetén külön kedvezményt biztosít, melyről a Webáruház kiemelt oldalain részletesen tájékoztatja vásárlóit. A kedvezményprogramok időszakos jellegűek, és visszavonásig érvényesek. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bármikor visszavonjon egy kedvezményt, vagy módosítson a kedvezményprogramok feltételrendszerén. A kedvezmények igénybevételéhez a feltételek teljesülésének illetve a kedvezményes vásárlásnak a program érvényességi idején belül kell teljesülnie.

Jelenleg felkínált Vevői kedvezmények:

Törzsvásárlói kedvezmény
A kedvezmény mértéke 10%, és a második érvényes és befejezett vásárlás után a törzsvásárló valamennyi jövőbeni vásárlására érvényes. Igénybevételéhez Eladó a Vevő számára kuponkódot biztosít, amelyet Vevő a Kosárnál tud érvényesíteni. Amennyiben ez nem történik meg, a kedvezmény nem vonódik le a vásárlás végösszegéből. A törzsvásárlói kedvezmény más kedvezményekkel nem összevonható és a szállítási költségeket nem érinti.

Türelembónusz
A kedvezményt Eladó késedelmes (10 munkanapot meghaladó) teljesítés esetén adja Vevőnek. A kedvezmény mértékét a megrendelés napja (munkanapokon 08-18 óráig érkező megrendelések aznapinak számítanak, a 18 óra után érkezők, valamint a hétvégi megrendelések a következő munkanaptól érvényesek) és a teljesítés napja (a megrendelés átadása a Futárszolgálatnak) között eltelt munkanapok számával egyenlő százalékokban állapítja meg. A kedvezmény a Vevő következő vásárlásakor használható fel, más kedvezményekkel nem összevonható és a szállítási költségeket nem érinti. Eladó a Türelembónusz igénybevételéhez a Vevő számára kuponkódot biztosít, amelyet Vevő a Kosárnál tud érvényesíteni. Amennyiben ez nem történik meg, a kedvezmény nem vonódik le a vásárlás végösszegéből. 

Amennyiben a vevő a vásárlás során ajándékra jogosult, akár értékhatártól függő, akár promóciós ajándék, az elállásra vonatkozó igényét csak abban az esetben tudja érvényesíteni, ha az adott rendeléshez kapott ajándékot is maradéktalanul visszaküldi, vagy megfizeti annak a számlán is megtalálható ellenértékét.

8. A választható szállítási módok ismertetése, határidők és költségek

8.1 Szállítási költség

A szállítás (bruttó) díja:

- MPL Futárszolgálattal: 1100 Ft

- Posta Pontra, Csomagautomatába, MOL Pontra: 890 Ft

A szállítás költsége a rendelés végösszegéhez adódik.

8.2 MPL Futárszolgálat

A Vevő választhatja a termék/ek házhoz szállítását MPL Futárszolgálattal, mely aláírás ellenében vehető át a postástól. A címzett távolléte esetén a Posta értesítést hagy arról, hogy a küldemény melyik postafiókban vehető át.
A posta a feladástól számított 2 munkanapon belül vállalja a kézbesítést.

8.3 Posta Pont, Csomagautomata, MOL Pont

A Vevő kérheti, hogy a Posta által üzemeltetett átvételi pontok egyikén vehesse át a csomagját. Az átvételi pont kiválasztása a rendelés leadásakor történik. A Posta vállalja hogy a csomag a feladástól számított 2-4 munkanapon belül átvehető lesz, erről SMS-ben értesíti a vásárlót.

8.4 Információk a küldemények átvételével kapcsolatban

A megrendelés összesítőjében és visszaigazoló levélben szereplő fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. A számlát a küldemény tartalmazza, hacsak Vevő kifejezetten nem kéri a számla szállítási címtől eltérő címre történő küldését. Amennyiben a Vevő a kézbesítéskor a csomagoláson sérülést észlel, az átvételt jegyzőkönyv felvétele mellett megtagadhatja, és ez esetben a posta visszaszállítja az Eladóhoz a küldeményt. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a csomagolás sérülésével kapcsolatban Eladó nem fogad el.

Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a jelen szerződés 5.7 pontjában megadott szállítási határidőt betartsa, amely azonban csak tájékoztató jellegű, és az Eladó a határidőn túli szállításért nem felel.

Ha a küldemény nem érkezik meg a megadott időn belül, akkor vizsgálat indul a szállítóvállalatnál a körülmények tisztázására, ami több napot is igénybe vehet. A vizsgálat lezárása előtt az Eladó a Vevő által kifizetett összeg visszatérítésére nem kötelezhető.

9. A vásárlástól való elállás joga és csere igénylése

9.1 Közös szabályok

A Vevő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől vagy kérheti a termék kicserélését.

A Vevő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § c) pontjának értelmében nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Eladó a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak.

A Vevő az Eladó 10. pontban megjelölt címekre – postai könyvelt (ajánlott) küldeményként vagy emailben – a fenti határidőben eljuttatott írásos nyilatkozatával gyakorolhatja elállási jogát vagy kérheti a termék cseréjét.

Az elállási jog gyakorlásával vagy csere igénylésével kapcsolatban a Vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

A megrendelt terméket a Vevő postai úton juttathatja vissza az Eladó címére, egy levélben megírt indoklás, valamint a vásárlást igazoló számla vagy annak másolata kíséretében, a rendelési azonosító feltüntetésével. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik, így az ún. portós (utánvétes) küldeményeket az Eladónak nem áll módjában átvenni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vevőt terheli!

A küldemény cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül annak kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

9.2 Elállási jog

A Vevő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § c) pontjának értelmében nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Eladó a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak.

Ha a Vevő az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Cseppke-divat Bt. 1032 Budapest, Bécsi út 211. V/27., e-mailben: info [kukac] cseppke [pont] hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. (Lásd lent)

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Vevő határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Minden 2017. decemberben vásárolt termékre, a törvényi előírástól eltérve 2018. január 15-ig extrahosszú ünnepi cserehatáridőt biztosítunk.

A kivételes cserehatáridő nem alkalmazható azon termékek körére, amikre alapból a csere vagy elállás joga sem érvényes. Ezek az egyedi igények alapján gyártott termékek, a könyvek, valamint a használt, öblített vagy mosott termékek.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha a Vevő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítéshez Eladó az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Vevő köteles az Eladó számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevőt terheli.

A Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

9.3 Csere igénylése

Az Eladó kizárólag olyan termék cseréjét vállalja, amely teljesen új, hordatlan, sérülés- és foltmentes.
Csere csak megegyező vagy nagyobb összegű termékre történhet, alacsonyabb összegű termékre nem. Nagyobb összegű csere esetén Vevő a különbözetet köteles Eladónak megfizetni, melyről Eladó előzetesen írásban tájékoztatást ad.
Csere igénylése esetén az Eladó a termék visszaérkezését követően 10 munkanapon belül intézkedik az új termék kiszállítása iránt.

10. Panaszkezelés és szavatossági igények

10.1 Panaszkezelés

A Vevő az Eladó működésével, a forgalmazott termékekkel kapcsolatos kérdéseit, kéréseit, észrevételeit és panaszait az alábbi elérhetőségek bármelyikén közölheti az Eladóval:

Levelezési cím: 1032 Budapest, Bécsi út 211. V/27.
Telefonos ügyfélszolgálat hétfő-szerda-péntek, 15.00-18.00-ig.: +36 20 398 9593
Email cím: info [kukac] cseppke [pont] hu

A telefonon bejelentett panaszt az Eladó azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a panasz azonnali kivizsgálására nincs lehetőség, vagy a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, az Eladó a panaszt és az azzal kapcsolatos álláspontját jegyzőkönyvben rögzíti, amelynek egy példányát átadja a Vevőnek.

Postai vagy elektronikus úton benyújtott panaszt az Eladó 30 napon belül köteles írásban megválaszolni. A panasz elutasítását az Eladó köteles indokolni.

10.2 Szavatossági igények

Eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladás időpontjában hibátlan terméket ad át a vevőnek, tehát a terméknek nincs olyan rejlett hibája, amely egy későbbi időpontban fog kiderülni.
A Vevőt a termék hibája miatt megillető szavatossági igényeire a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései és a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet irányadó. Az elhasználódásból (pl. mosás, vasalás), vagy nem rendeltetésszerű használatból (túl magas hőfokon történő mosás, vagy vasalás) adódó sérülések és keletkezett hibák esetén az elállás nem érvényesíthető.

Vevő szavatossági igényét a hiba felismerését követően a lehető legrövidebb időn belül köteles az Eladóval közölni. A Vevő igényét kísérőlevélben teszi meg, melyen köteles hivatkozni az eljárás rendelési számára, valamint a kifogásolt termék pontos megnevezését, cikkszámát feltüntetve az igényt megindokolni, és az áruval, valamint a vásárlást igazoló számlával, illetve annak másolatával együtt a megadott postacímre visszajuttatni Eladónak.

Az Eladó a bejelentés kézhezvételtől számított három munkanapon belül felveszi a Vevővel a kapcsolatot, és a kapott információk alapján a bejelentésről és annak kezeléséről jegyzőkönyvet készít, melyből egy példányt megküld a Vevő számára. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén az Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett. Hibás teljesítés esetén a Vevő az átvételtől számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, amelynek keretében elsősorban a hibás termék kijavítását vagy kicserélését követelheti. Amennyiben ezek egyikére sincs mód, a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint kérhet árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől.

Eladó követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó kárainak Vevő általi megtérítését.

10.3 A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

10.3.1 Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vevő a kellékszavatossági jogával?

Vevő a Cseppke-divat Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg kellékszavatossági igénye alapján?

Vevő – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Cseppke-divat Bt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10.3.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 10.3.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10.3.3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés 10.3.3 pontja alapján a Cseppke-divat Bt. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A Cseppke-divat Bt- által forgalmazott termékek nem tartoznak jótállási kötelezettség alá.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

10.4 Igényérvényesítés további módja

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm…

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

A panasz vagy a szavatossági igény elutasítása esetén a Vevő az alábbi egyéb fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat:

Pest Megyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 329-7017,  +36 1 236-3937 , +36 1 236-3900
Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved.pestmegye@nfh.hu
ill. fogyved.pestmegye@pmkh.hu

Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

11. Adatvédelmi nyilatkozat

A Webáruházban történő vásárlás, illetve a hírlevélre való feliratkozás regisztrációhoz kötött, melynek során a Felhasználónak meg kell adnia nevét és elérhetőségét. A regisztrációval a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy adatai az Eladó adatbázisába kerüljenek, és hogy azokat az esetleges tiltó nyilatkozata kézhezvételéig az Eladó minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül a

– Webáruházban történő vásárlás lebonyolítása,
– számvitel és könyvelés,
– külön regisztráció esetén hírlevél küldése,
– az Eladó termékei értékesítésével kapcsolatos marketing tevékenysége
– és az Eladót a Felhasználóval szemben megillető követelések érvényesítése

céljából felhasználhassa.

Az adatok kezelését és feldolgozását a Cseppke-divat Bt. végzi.

A regisztrációval a Felhasználó tudomásul veszi, hogy az Eladó a birtokába jutott információkat szigorúan bizalmasan kezeli, csak saját, fent megjelölt céljaira hasznosítja és harmadik félnek nem adja tovább, kivéve abban az esetben, amennyiben az az Eladó termékek értékesítésében, kiszállításában résztvevő alvállalkozója (például kézbesítő cég).

Az adatszolgáltatás önkéntes és a regisztráció bármikor visszavonható. A regisztráció törlését kérő Felhasználó személyes adatait az Eladó maximum 5 munkanapon belül törli nyilvántartásából. A Felhasználó adatai törlését, módosítását bármikor kérheti az info [kukac] cseppke [pont] hu email címen.

A hírlevélre történő feliratkozással a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó hírlevelet, akciós ajánlatot küldjön számára, valamint értesítse új termékek megjelenéséről. Leiratkozás a felhasználói fiókon keresztül vagy a hírlevél láblécében található „Leiratkozom a hírlevélről” link megnyomásával lehetséges. A Webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama stb.). Ezen adatokat az Eladó kizárólag jogszabály által adott felhatalmazás esetében adja át harmadik személy részére.

Amennyiben a Vevő és Eladó közti szerződés nem jött létre (például a Vevő a rendelését később lemondta), úgy Eladó az adatait nem őrzi tovább.

Az Eladó, mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény előírásait maradéktalanul betartva tartja nyilván és kezeli a Felhasználók adatait. Az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-74218/2014.

11.1 Adatkezelés A PRIME RATE Kft-vel közös koprodukcióban készült CSEPPKE MESEKÖNYVEK megrendelése esetén

Amennyiben Vevő a PRIME RATE Szolgáltató és Kereskedelmi Kft-vel (székhely: 1044 Budapest, Megyeri út 53.; cégjegyzékszám: 01-09-694453 ; adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-57822/2012,  továbbiakban: Prime Rate) együttműködve készített és értékestett Cseppke Mesekönyvek valamely példányát vásárolja meg az Adatkezelő honlapján, és ennek érdekében regisztrál, valamint az ott elérhető adatkezelési tájékoztatót megismerve hozzájárul, hogy adatait az Adatkezelő a Prime Rate részére átadja, az Adatkezelő a felhasználó nevét, e-mailcímét, telefonszámát és lakcímét a Prime Rate részére átadhatja.

A Prime Rate adatkezeléséért a Prime Rate felel. A felhasználó a Prime Rate adatkezelésével kapcsolatos jogait a Prime Rate-tel szemben érvényesítheti. A felhasználó kérésére a Prime Rate az adatokat törli. Ez az Adatkezelő adatkezelését nem érinti.

12. Weboldal használata

A Webáruház szolgáltatásának igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a Felhasználó böngészőjének, és amelyet a Felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
Ha a Felhasználó nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak.

A Webáruházban történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
A Felhasználó felelőssége felmérni azt, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Az Eladó szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a rendelését és törölheti a regisztrációját annak a Felhasználónak, aki bármilyen formában megsérti a vonatkozó jogszabályokat vagy a jelen Általános Feltételeket.

13. Egyéb rendelkezések

A Webáruházban található tartalmi, grafikai és képi elemek az Eladó szellemi tulajdonát képezik. Azok részben vagy egészben történő nyilvános felhasználása, más honlapba beépítése kizárólag az Eladó előzetes és írásos (postai levélben, telefaxon, emailben adott) engedélyével lehetséges.

A jelen Általános Feltételekben nem szabályozott kérdésekben különösen a Polgári Törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadók.

Az Eladó jogosult az Általános Feltételeket bármikor, indoklás nélkül módosítani, azzal, hogy a változások nem érintik a teljesítés alatt lévő megrendeléseket. A módosított Általános Feltételek a honlapon történő megjelenés időpontjától hatályos.

Érvényes: 2015. október 27-től visszavonásig.

Egyéb információk:
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra és kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek és a megkötött/kötendő szerződések nyelve magyar. A Megrendelések szerződésnek minősülnek, lebonyolításukkor az Általános Feltételekben foglalt jogok és kötelezettségek az irányadóak. A Megrendeléseket analitikusan nyilvántartjuk és elektronikus formában tároljuk, melyek a Számviteli Törvényben foglaltak szerint 5 évig visszakereshetők.
A Cseppke webáruház elsősorban bébi ruházatot és a babaápolással kapcsolatos tanácsadási szolgáltatásokat nyújt.

ÁSZF Letöltése

Elállási nyilatkozat

Adatkezelési nyilatkozat